2008年7月7日月曜日

6月19日 横浜~東京

出発前にミキさんと拡さんと記念撮影。すごくお世話になりました!ありがとうございました!!
June 19/ day 62.
Before we head out, we thank Hiromu and Miki for there kindness. Thank you for letting us stay with you! We are very happy to have met you both.

今日はサンテレビの人とまた待ち合わせを!また会えるのを楽しみにしてました(^0^)!!!またカメラを構え、後を付いて来てました。雨が降る言うってたのに、結局降らず、無事東京タワーに到着。みんなで上がることにと決定!
Today we meet with the Sun TV crew from Kobe. It was nice to see them again! Once again they follow us and film as we ride into Tokyo. The weather report for today said rain, but lucky for us we made it to Tokyo dry! We decided to go up the Tokyo tower with the Sun TV crew!

上からの景色は見渡す限りのコンクリートジャングル。。。

The view from on top was the same everywhere you looked, a concrete jungle..... not so pretty..

高所恐怖症の人は心臓発作を?!ガラスの上に立つと少しドキドキ、ワクワクしちゃうね!

Do not try this if you are afraid of hights... its a long way down!

レポーターの若木さんと記念撮影。この後はうちらがみんなを誘い、プリクラを撮りました(^0^)!!イエーイ!すごく楽しかったです!ありがとうございまぁす!

Here is us with Ms.Wakaki, the Sun TV's reporter. We talked the Sun TV crew into taking a "Purikura" with us! It was alot of fun! Thanks guys!
初めての東京タワー見学を終え、ライブをする渋谷に直行!何回か来たことはあるものの、大荷物を積んだ自転車で来るのは初めて。。。大勢の人の中を通り、ハチ公前で記念撮影!何か不思議な感じでした。すごい人が多い、みんな忙しい中のライブは無事終わりました。

長崎でお世話になった角川さんが東京にも住んでて、またまたお世話になることに(>。<)着いたころにはかなりお腹も空いてて疲れきってました。。。美味しい手作りのご飯をいただき、すぐに二人とも爆睡。今日は皆さん、お疲れ様でした!!そして、ありがとうございました!!

After leaving Tokyo tower, we ride to Shibuya and find a place to busk. Although we have been here many times before, this is the first time to come with a load of baggage strapped on bikes! We slowly pushed our bikes through the swarm of people and made our way to Shibuya's famous " Hachiko" statue. In the midest of all the caos and thousands of busy people, we busked on the side of the street till after dark!

Mr. Kadokawa, whom we stayed with in Nagasaki, also lives in Tokyo and invited us to stay with him once again! When we arrived at his house we were very tired and VERY hungry... We ate a delicious home made meal and were fast asleep not long after. Thank you everyone for a great day! Good night!

0 件のコメント: